BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 27, 2010

P RAMLIE bintang yg prgi tnpa pnganti....

rsanya rmai yg tau p rmalie... walaupn msa aku di lhirkn, p ramlie dh xderk, citer2 yg dia wat sntiasa di mainkan... malah.... ank2 mda skrang pn lbih mminati alllahyarham tan sri p ramlie.... huhu... bkn tu je au... rmai mmber2 aku yg non muslim pn mnat p ramlie... drang ckap citer p ramlie best... mau x best... mmg krya trbek r... haha... klakar hbis.... byk kli tgk pn, msih nk tgk... huhu.... syok hbis.... citer yg x mmbsan kn.... mcm ne beliau leh create fenomena yg sbegitu bek huh? huhu.... nma btul p rmalie adlh ramlie bin putih... anak klahiran singapura.,... tpi, mndapat kjayaan di malaysia... haha... bkn srang dua... tpi rmai artis singapura yg lbih brjaya d mlaysia... besa r... org mlysia kn trima smua org... smpai kdang2 ktanya org sndiri yg trpinggir... huhu... tpi, untung sbut timbulkn.... hihi....

smbung.... p ramlie de lbih dri 60 citer.... tpi... hnya sgelintir je yg dityang kn... yg btul2 wat kta glak x brhnti lah... haha... misalnya... yg bru dityangkn kt tv 2 td, laksamana do re mi.... feveret aku.... citer doremi, bjang lapuk lh, hmm... byk lah... huhu.... smuanya klakar... stiap kli tgk citer ni en... rsa brdebar2... mcm x prnah tgkk... bla de part funny je aku akn glak trbahak2.... tgk!! btapa bgusnya citer beliau.... dri gnerasi ke gnerasi.... beliau dmnati... hebat kan!!!

abk2 beliau x derk pn yg mngiluti jjak lgkah beliau.... huhu.... rginya.... klu ikt jjak lgkah dia kn best... sbb uh aku kta, p ramlie, bntang yg prgi tnpa pnggnti.... mmg x derk pngganti.... artis skrg rmai yg brbkat bsar.... leh mnyanyi n brlakon.... n wat everything srentak lh... tpi... tiada yg sbagus beliau.... jdi... kta kna trus promosikn p ramlie... aku prcaya gnerasi dpan pn akn trus mminati bliau... huhu.... sprti mna aku mnyanjung bkat bliau...

0 comments: