BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 31, 2010

1 JANUARY 2011...

welcome 2011...... first day of jan.,... hmm.... byak bnda nk kna wat ni... nk kna tnaikan azam thun bru..... tpi... first of jan dh dtg jd..... lets talk about it.... post yg lpas aku x tlis pn psal azam aku en? yg psti aku de byak azam.... sgt byk.... haha....





first of all..... aku nk mntapkan iman aku.... aku nk kna brusaha ni.... aku x mau alpa di dnia yg dicipta aku sndri.... aku nk rjin2 slat.... x mau mlas2 dh.... huhu... kdg2 rsa mls utk slat kan de.... jdi.... aku nk lwn rsa mlas uh.... aku nk klah syaitan.... devil x leh brbisik kt tlinga aku.... haha.... aku nk byk2 kan ngaji gak.... kraanya.... aku nk kuat kn thap keimann aku.... haha.... kta kn brada di akhir zman.... tkut aku trglong antra slah seorang yg lpa tntg akidah sbenar.... lpa tntg erti ktuhann yg sebenar.... huhu.... tkut baa.... jdi... aku hrap aku sntiasa dberikn hdayah oleh ALLAH... jgnlah aku alpa....

aku nk brusha utk dpt kn pointer trbek.,.. kranya... nk brusaha utk dptkn copa lah.... ahaha.... tnggi x azam? mstilah.... aku x mau kna kick.... aku dtg bndar melaka bkan utk fun2 k... tpi, utk mmbwa plg segulung ijazah.... jadi... nk x nk.... aku akn brusha.... dmi dri sndri n dmi kluarga aku.... my mum especially.. dia  dh byak hbis duit utk aku.... msa dpt rsult lst tme pn dia kta pe au.... kna bljar elok2.... klu kna buang sya jer.... haha...

ketiga.... aku nk ubah prngai.... aku nk senyum lbih.... haha... x mau de yg kta kau grang lg.... aku bknlh grng pn.... cma cpt mrah je... bla aku dh mrah fhm2 lah eh... mmg aku pn x dpt kwal... sbb uh... bla aku marah aku lbih pefer snyap... lg bek... klu brckap msti nk gduh.... aku kn ska cri gduh.... wee~  cntik x snyuman aku? hihi.,... siap de tring lgi... lpas ni... sapa ckap aku grang siap lh!!! aku ggit leher krang?





hihi.... next.... aku nk jga hbgn..... smua jnis hbgn.... first of all dgn family.... aku nk lbih mnghrmati abah, ibu, opah, n lbih syang kt drang n of course adik2 n sis trmasuk k.... next... konfim r dgn kwan.... aku nk hbgan ktaorg sntiasa ok.... msti brkwn bek... wlaupn smetime akn brgduh.... uh adlh nrmal k.... hihi.... apa? dgn si dia? haha.... klu aku de si dia lgi aku akn jg hbgn kmi k...  ni smua hbgn yg aku nk jga k...
last ly..... aku nk dduk diam2.... haha.... x mau cri hmmm22 dh.... wee~

0 comments: