BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 17, 2010

Adik angkat... lma2 trangkat...

hmm... ksah ni brlaku dlm famili aku sndri... bkn lh famili dkat ttapi, msih ialah famili... hari2 brsua muka... aku dduk kt tman b.... klu nk tau kt situ pnuh ngan famili aku... x tau nape... rmai lak yg nk duk stu... huhu... bla dh dkat igtkn hbgn smakin akrab... tapi, lma2 jd mkin renggang... post ni bkn nk citer psal hbgn yg smakin renggang... isyaallh aku akn ikhtiarkn dlm next post k... citernyaa skrng adalh tntg, adik angkt...

hmm... ksahnya brlaku pda z ... biasa r org mda... umur blum 30 an... msih sgt mda... biasalh glangn sbya dia, pling2 pn adlh pmnat mtor... dn msa uh, mat rmpit mmg ckup trknal... x tau nape... mat rmpit ni, kaya x... hensem pn x... tpi, mreka dpat smpan rmai prempuan n bleh tkar2 mcm tkar bju... rsa2nya pn rmai prempuan diluar sna yg sgt mmnati glogn sbegini... hmmm.... x fhm lah? huhu.... back to topic...

biasalh glgn mcm ni msti de adk angkt... sma lh mcm z nii... dia ada adk angkt... usianya stahun lbih mda dri aku... dia sring ikut waktu prgi mrmpit... biasanya org pnggil glongan mcm ni, bohsia... ktika itu dia bru brusia 16 thun... sdah tdak brskolah... maklum lh... ne de bdak2 yg mcm dia nk skolah lg... smunya fkir sronok jer... mmg lh... sronok... dpat njoy... t oneday, bla dh kna bala bru lh krang nk mnyesal... msa ni, si z dh de tng.... tunang dia pn bleh dkra glangn mcm uh tpi, x lah mcm bdak td... tunang dia bkrja, mgkin krana usia yg lbih tua... malah.. tunang dia blh d harap... bleh tlg wat krja... mmg diakaui... tunangnya seksi... seksi skali... ttpi, ntah mngapa ktaorg mnganggap tnangnya jauh lbih bek dri bdak uh...

x tau brapa lma dia brkwn dgn adik angktnya tu... smpaikn one day, z decide utk ptus tunang dn khwin ngn adik angktnya... hmmm.... apa lg... mnangislh si tunang... mrayu utk kkal brsama... oleh sbb famili sygkn tunangnya, maka ktaaorg pn sma2 mmujuk... tpi, si z dh wat kputusan... dia ttap ngn kputusn dia... nk brsama adik angktnya, a.... yg mmbuatkn ktaorg trkjut adlh... si a brusia 16 thun... oh my god!!! lbih mda dri aku sial... biar  btul... n thats was a reality... huhu... as a mother, his mom only can say yes...  akhirnya prkhwinan pn brlgsung... hmmm....

klu ikutkn hti aku x mau g... tpi, dia kta esk krang khwin jgn hraplh aku prgi... jdi nak x nak aku g gak... lgpn aku x ska brgaduh... huhu... pegi skadar mghrmati dia... slang bbrapa ktika, aku dpt news yg wife dia pregnant... omg!! cpatnya... sssss.... no komen.... kta x lyak mnntukan smua tu... biarlh... rzeki dia... huhu... skrg.... ank llaki dia slamat di lhirkn... mlang nya... hbgan ktaorg x sebaik dlu... myb bcoz istri dia tau yg ktaorg x ska dia, jd mcm2 yg dia wat utk pstikn ktaorg brgaduh.... huhu... BERGADUH!!! knapa stiap kli, dlangnya adlh prempuan... knap mlut prempuan ni jht sgt... knapa kta2 prempuan sprti bsikan syaitan... bkn seorg malah smua wanita ddunia adlh bgitu... tu lh reason knapa neraka byk prempuan...

0 comments: