BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, December 19, 2010

Dayuskah aku???

Aku seorang jejaka berusia 27 thun.... nma ku anuar(bkn nma sbenar), lbih dkenali sbgai zack.... x tau nape... bdak2 sni mmg biasa pnggil aku dgn nma trsbut.... aku mrupakan seorg pgawai bank yg mmgang jwtn pegawai.... sdah brkhwin dgn gdis plahan hati 2 thun lalu dn kni dkurniakn seorg ank llaki yg kni brusia 1 thun setngah... kni usia prkhwinan ku sdah pn mncecah 2 thun dn aku msih brasa sgt bhagia... meskipun gdis yg ku nikahi jauh lbih mda dri ku... mnyingkap gdis ini, aku knali ktika aku brsama2 dgn kmpulan2 motor... aku pn mda juga.... sprti ank2 mda yg len, psti kinginan aku jga sma... aku ckup mminati mtor... shnggakn aku mmbuka sbuah kmpulan motor.... kmpulan ku? x yah citer r... aku ada byk pgruh... sbut jer zack.. smua org knl... bkn msalah bg aku... mskipn bgitu... aku bkn lh glongan org yg ska mlanggr undg2... aku ckup tahu prihal undg2... lgipun, kmpulan mtor ini hnya skadr mnat... aku x ajk pn bdak2 aku race... im not like that... ktaorg juz ska uji mtor, smpan mtor yg power2... ubh mtor agr lbih lju... tpi, hnya utk ska2... bkn lh utk dbwa ke medn lmba hram...


hmm.... ktika itu, aku msih lg mda... mnamatkn pljarn stakat skolah mngah... aku ckup tau halal haram dlm agama... tpi, biasalh.... bila syaitan brbisik, skali gus ank cucu adam tewas... join bdak2 mtor bg aku ksempatan utk brknaln dgn byk gdis... mlah, gdis yg seksi2... dn pling pnting hot!!!! snang kot nk dpat cikaro bla join grup ni... ptik jri jer, smua trhegeh2.... haha.... tu myb syurga dnia aku.... aku knal ngan istri aku msa ni r... aku kn femez... dia antara aku nye pmnat... brbeza dgn yg len, dia brjya wat aku trtrik... aku ambik dia jd adik angkt... khulur khilir aku dgn dia... x tau mcm mna, prsaan tu bleh brtkar jd cnta... huhu.... dn aku x tau brapa kli aku prnh trlnjur dgn dia... one day, dia bgtau aku dia pregnant... huisshhh... btul ke ni? 

tpi, aku bknlh llaki yg x rti brtnggungjwab... snce dia pregnant, ktaorg pn wat kputusan nk khwin... small matters 4 me... aku de duit, plus aku cntakn dia... slepas khwin, aku dn dia hdup sprti bisa... cma, aku dh x smpn prmpuan... hnya dia... ksih dn cntaku... 9 bln 9 hri kmudian dia brslin... aku dh nekad nk prbaiki prgai aku dmi ank aku... biasalh... bla dh jd bpa ni, rsa dn prsaan akn brtakr... aku x mau ank aku tgk ibu bpa nya brglumang dgn dsa... tpi, itu hnya aku... tdak pda fkiran istriku... mngkin sbagai imam, aku ggal mncri aku punya makmum... dia ttap dgn prngai nye... tdaklh kluar dgn jantan len, tpi, tdak slat dn seksi... ttapi, jauh dsudut htiku, aku cukup bngga mlaht istriku brpakaian bgitu.... seksi... hmm.... bknlh nk ckp aku btul2 taubat... cma aku tdak mndkati dsa2 bsar je... 

aku tau istriku mmbuat dsa... dri pkaian.. rmbut... hmmm... hbis stu kpala diwrnanya... aku lak, aku tau prbuatan dia slh... tpi, aku x tgur.... knapa? sbb aku sygkn dia... aku x mau dia tacink ngan aku... aku nk dia hepi dgn tngkah lku dia... tpi, stiap kli mlaht dia bgitu... aku rsa sgt brdsa... org len dpt mlhat apa yg spttnya dlhat oleh aku shj... knapa aku ggal mnasihati dia? knapa tdak aku tgur pkaian dia? dayuskh aku krna hnya mlaht istriku trus brbuat dsa?

0 comments: