BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 11, 2011

slah ke kta mmbnci org?

salah ke? pda aku smua smua org ada hak msing2..... kta brhak mnyatakan apa2 je..... kta ada prsaan.... kta tau bla kta ska n x.... tpi msalahnye, slah ke? aku pn ada kbncian aku gak.....

sapa yg aku bnci ni? stiap kli tgk mka dia aku rsa mcm mrah sgt.... mngkin sbb prgduhn dlu... iyelah.... bla dh gduh bkn snang nk jdi sebaik dlu.... yg wat aku trasa, dia uh kwn bek aku lu..... hmmm..... klakar en.... pttnya aku yg lbih knal dia.... tpi, bla kta mkin knal org mkin kta akn tau ssuatu.... mcm mna ssorg itu bleh brubah..... apa yg mmbuat dia brubah... tpi.... smua org brubah..... i also..... juz that  sjauh ne kta brubah..... kearah ne kta brubah..... adkh prubhn kta wat org skeliling kta trasa? hmm.....

dia x smestinya mrh kt aku mcm aku mrah ngan dia..... kekadang aku nyesal gler dgn tndkn aku.... ajk dia msuk sni.... n smuanya lah.... but allah lbih thu apa yg bkal brlku.... aku dn dia x dpat sbilik.... ktaorg x dpat stu klas, stu grup n everything..... mmg tkdir tuhan..... spttnye tiada prkataan mnyesal yg kuar dri mulut aku..... dsa nye.... aku ptutnye bersyukur dgn apa yg dh brlaku skang..... huh~ mmpu kh aku.....

bkn apa yg brlaku pda aku n dia ada hikmah dsebaliknye.... insyallh..... hrapan aku gak, aku mmpu brkwan dgn ia blik mcm dlu2..... but smeone told me..... "4get about her, u have us" thanxxx a lot......

0 comments: