BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 4, 2011

pinpong.... pingpong....

hehehhe..... lama x tlis blog... bkan pe.... hjung jri aku trasa mcm nk ptah stiap kli tgk aku tgk keypad lappy..... huhuhu.... mlas baa mau naip..... tpi.... hri aku kuatkan jri aku utk menaip..... heheheh.... juz nk share news trkini....

alkisah.... sdang smua org sbuk berjpam...kmi sbuk brpingpong.... knon2 nye terer men ler.... pdahal x prnah men pn..... ktaorg wat krja gler ni.... huhu.... anyway.... first try... bad!!! so bad!!! juz like im play a badminton..... mish to play badminton... >.< drang de ajk men but, aku tlak n men pingpong..... yoyoooo je..... huhuhu....... slepas 2 3 round.... kra dh pkar gak lah..... bkan lah terer but rti dh lah men.... hahhaha.... atleast x macm men badmnton dh r..... hohohohoho...... dh men byak byak round.... tetiba kna blik..... jeluz benor msa..... dh mghrib en.... planglah jua..... nk wat mcm ne.....

anyway.... i really njoy play pingpong..... even im not going to kasukma its ok..... myb others is better than me...

=>

0 comments: