BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 11, 2011

kisah hari ni dan semalam........ ^_^

aku de gtau yg hri ni bufday iffah kan? hihihi...... well..... ktaorg celebrate awal skit...... ngantuk nye psal..... tpi en...... dtik yg sronok brlaku smalam...... nak tau x? kita rmai2 men kopi...... kopi uncang, ktaorg bukak..... lpas bkak kitaorg bbuh air skit.... t en kopi uh pekat je...... so.... sronok r men..... hihihihi...... meh story skit...

mulanye mcm ni...... aku dtang nk salam iffah.... lpas salam.... aku pluk dia.... agak lma r.... actually nk ratakan kopi kat tgan aku..... atika dh nmpak..... hihihi..... dah uh ifah leh ckp pe au, "asal kamu salam aki lama sangat" hahahhahahahaha........ lpas je dia ckap mcm uh..... aku trus ltak kopi kat muka dia..... dia trkjut gler..... trus r aku lari...... mula2 dia x mau balas tpi..... fara lak g ltak lgi kt dia.... trus dia kjar ktaorg...... aku g wat kat tika..... mngamuk depa..... keyra ngan nina dh lri lu...... tkut kna.... atika gram.... dia blas dndam kt aku...... trus ditenyehnye muka aku..... hahahhahaha...... x dpat muka dia wat lak kt rmbut..... atoyaiiii..... melekit rmbut aku..... huhuhu....... lpas uh, keyra ngan nina kuar..... ktaorg x wat lgi... tpi.... depa x puas hti... ktaorg pegang keyra ngan nina....... kna r kopi en..... yg nina siap tndang2 aku lak uh..... hahahahah......

lpas uh settle...... ktaorg pn sleep lah..... tpi..... pgi bngun lmbat coz ngantuk...... pdan muka.... sdah nye kat klej..... mata aku kengantukan lah..... tpi en..... msa nk trun g koop, aku lmpat kat tngga...... lpas uh de bdak nk lalu..... dia dh mcm trkjut lah.... hahahahha...... nk elak dia.... leh lak aku nk lnggar member dia lak...... bpak mlu sial..... hahahahaah...... tu r..... wat lgi bnda plik2..... g lmpat kt tgga uh wat pe..... padan muka aku....

then kan..... aku dtinggalkan kesendrian.... ahahahah.... fara dh blik...... cian aku 2 jam melengut mcm org bdoh..... yg x leh blahnye pe au.... leh lak s** tgur aku..... aku trkjut..... dia tnya.... aku mrah dia ke..... x lah.... skit pn x..... huhuhu..... pe lah dia uh......

then...... aku blik kerumah ssudah usrah..... bru nk ambik baldi.... aku trkjut ngan bnda brgrak..... mak aiii...... LIPAS!!!!! aku pling tkut dan bnci pda lipas...... =( dh nk mngis..... nsib bek, ada husna..... dia brani nk bnuh lipas uh..... akhirnya jdi arwah lah dia....... ni ksah sdih..... aku trpksa buang teddy bear yg yana bgi..... syang nya..... aku syang gler tddy uh...... nk nangis..... YANA IM SORRY!!!! tpi.... aku smpan reben teddy uh...... knangan......

p/s: skang pkul 4. 35..... aku ngah tlis blog slepas slesai bsuh bju n kmas skit2..... gamaknya..... jap lgi mcm nk kuar g men bola tmpar...

0 comments: